.
SKOPJE - CENTAR
Menu Close

Најчесто поставувани прашања

  •   Како да нарачам?

Регистрирање

За да може да се започне со нарачка на производи, пред се потребно е да се регистрирате на www.ramstoredodoma.com.mk.

За да се регистрирате на нашата интернет страна треба да го пополните формуларот даден на ramstoredodoma.com.mk. Купувачот ја сноси одговорноста за точноста и потполноста на внесените податоци при регистрацијата.Доколку дојде до промени на поедини податоци кои ги имате внесено при регистрацијата, должни сте да го ажурирате вашиот профил како би не информирале за настанатите промени.

 

Нарачка

Со избирање на саканите производи и нивна количина кликнете додај во кошничка. Со завршувањето на избор на производи кликнете на кошничката за финален преглед на Вашата нарачка и давање на информација што да направиме во случај да некои од Вашите избрани производи не се достапни во моментот.

Штом завршите со овој чекор кликнете на копчето продолжете.

 

Испорака на нарачка

Следен чекор е да ја внесете адресата за испорака и избор на временскиот период кога сакате да Ви биде испорачана Вашата нарачка.

 

Резервација на средства

По завршувањето на изборот на термин за испорака се преминува кон следниот чекор, кон наплата. По внесувањето на потребните информации за плаќањето се одземаат и резервираат средства од Вашата сметка.

 

Испорака на нарачката

По извршеното резервирање на средствата, нарачката е примена и се подготвува за испорака. Ќе добиете известување на Вашата маил адреса за потврда на нарачката.

 

  •   Како можам да ja платам нарачката?

Сите нарачки на ramstoredodoma.com.mk може да се платат со платежни картички при потврда на нарачката.

Засега, нема можност за наплата во готово или со платежна картичка на врата по преземањето на нарачката.

 

  •   Дали можам да користам поени од Ramstore клуб картичката за плаќање?

- Со нарачка на производи од ramstoredodoma.com.mk засега можат само да се собираат поени.

 

  •   Во кои градови се врши испорака на нарачките?

Засега само во поширокото подрачје на градот Скопје.

 

  •   Колку е минималниот износ за нарачка?

Минимален износ на нарачка е 500 денари.

 

  •   Кој е минималниот износ на нарачка за да добијам бесплатна испорака?

Минималниот износ на нарачка за кој испораката е бесплатна е 2500 денари.

 

  •   Дали се доплаќа за испораката?

Да, доплатата е различна во зависност од износот на нарачката.

1. За износ на нарачка од 500 денар до 1500 денари доплатата изнесува 100 денари.

2. За износ на нарачка од 1501 денар до 2500 денари доплатата изнесува 60 денари.

3. За износ на нарачка над 2500 денари доплатата е бесплатна

 

  •   Што доколку нарачаниот производ го нема во моментот на залиха?

Можно е при подготовка на нарачките одреден/и производ/и може да не ни се достапни, и поради тоа да не бидеме во можност да ги доставиме. Поради тоа при финалниот преглед на Вашите нарачки можете да ни оставите информација што да направиме во ваков случај(дали сакате да ви биде доставен заменски производ, да Ве контактираме телефонски или пак без можност за замена)

 

  •   Дали ќе ми бидат вратени парите доколку не ми се донесени сите производи?

По уплатата на нарачката, средствата од сметката на корисникот се резервираат, но сеуште не се врши целосна наплата на нарачката. Доколку има разлика помеѓу износот на на нарачаните и износот на испорачаните производи средствата се враќаат на сметката на корисникот.

 

  • Кога ќе ми биде испорачана нарачката?

Нарачката ќе ви биде испорачана во избраниот термин, избраниот термин е временска рамка во која може да ви биде испорачана Вашата нарачка. Доколку на пример, сте избрале термин од 10:00 до 13:00 Вашата нарачка ќе биде испорачана во оваа временска рамка.

 

  •   Што ако испораката доцни?

Доколку има отстапување од избраниот термин за испорака, ќе бидете навремено известени од страна на нашиот тим за испорака.

 

  •   Дали има можност за рекламација по испораката?

Со купување на производи од нашата интернет продавница има можност за рекламација на нарачките во согласност со нашата политика за поврат на средства според која потрошувачот со влегување во мој профил во делот нарачки под бројот на нарачката има дел Враќање на производ(и) и со влегување во овој дел се пополнува образецот за враќање на производ(и) при што ќе добиете известување на маил дека барањето за поврат е примено и дека може да го врати било кој неотпакован и неупотребен производ по испораката во најблискиот Рамсторе маркет во рок од 15 дена со приложување на фактурата која е предадена при испораката. Потрошувачот има можност за рекламација на испорачаните производи кои имаат грешка или пак оштетување кои настанале при транспортот.

 

  •   Во која ваша служба може да се пожалат незадоволните потрошувачи?

За сите Ваши сугестии, поплаки, забелешки и прашања во врска со ramstoredodoma.com.mk можете да ги споделите со повикување на бесплатниот  бројот на контакт центарот  : 0800 800 70, или пак на следнава е-маил адреса ramstoredodoma@ramstore.com.mk .

 

  •   Што ако не сум дома при испораката?

Испораката на нарачката се врши до вратата на куќата или до вратата на вашиот станбен објект каде живеете.

Доколку не сте дома, или пак во Вашата канцеларија, во времето на испораката ќе ви оставиме картичка со наведеното време во кое сме биле кај Вас и ќе побараме да не контактирате што е можно побрзо на телефонот наведен на картичката.